torsdag 23 september 2010


Hösten är här och nu kommer lusten att börja fixa och dona inne igen :) Växtfronten har varit i behov av att uppdateras länge och nu så äntligen! Det blev en ny orkide till min stora vas i köket. Den förra hade blommat ut och då tappar jag helt intresset. Vet inte vad jag gör för fel för så fort en orkide har blommat ut börjar bladen gulna och dom ser så tråkiga ut. Antar att jag bara tycker att dom är så trista utan blommar att jag totlat försummar dom och så dör dom och så får jag köpa nya ;) Den här hittade jag på Ikea för endast 99:-, Ikea är allt bra ibland!
Jag gav mig även på att försöka göra ett snyggt blomstöd  i form av en krona men det gick sådär... När jag satt och kämpade med ståltråden igår kände jag att jag blev grymt imponerad av alla som håller på meed luffarslöjd för det är jättesvårt! Nåväl, en lite sned och osymetrisk krona blev det iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar