torsdag 14 januari 2010

Amigurumi



Detta är resultatet av virkningen som jag satte igång med innan jul. Jag önskar att jag kunde skriva att det är jag som virkat men tyvärr... Jag hade ju tänkt att haka på den senaste pysseltrenden nämnligen att virka Amigurumis som betyder stickat eller virkat mjukdjur på japanska. Kloka mamma insåg dock att jag inte kommer att hinna med detta just nu och tog med sig projektet hem och igår kom ett stort brev med dessa! Duktiga mamma!! Ambitionen att virka själv finns kvar men eftersom mamma verkar blivit lite förtjust i detta så tror jag att jag ska lägga in en beställning på några fler :) Lejonet och älgen är definitivt mina favoriter!

1 kommentar:

  1. Åååååå vilka fina!! Vilken braig mamma vi har! Fast det visste vi ju redan:)! Vad gillade a dem? Jajustja...de ser ju inte ut som en bil...:)

    SvaraRadera